Melk van het Noorden

Melk van het Noorden is een uitgave, in print en online, voor melkveehouders. Met reportages, achtergronden, interviews, scherpe columns en commentaren wordt de doelgroep diepgaand geïnformeerd en geïnspireerd. 

Melk van het Noorden verschijnt jaarlijks tweemaal in een printversie. Eén in juni en één in december. Daarnaast bestaat het concept uit www.melkvanhetnoorden.nl. Een professionele zeer lezenswaardige website waarop alle artikelen komen te staan.

Binnen het concept wordt gewerkt met partners vanuit de agribusiness. Hierbij werken we op basis van branche-exclusiviteit. Dat betekent dat vanuit elke branche één partner aansluit. In het magazine worden partner en onderwerpen aan elkaar gekoppeld. Belangrijk hierbij is dat dit geen advertorial wordt. Langs de Melkweg maakt hiervan echte redactionele artikelen. Op die manier slagen we erin de publicaties keer op keer echt interessant te maken voor de melkveehouders. Het magazine wordt extra interessant voor de doelgroep gemaakt met losse, actuele, journalistieke artikelen.
Naast partnerparticipatie biedt het concept mogelijkheden voor losse advertenties in de printmagazines én op de website.

Het magazine wordt verspreid onder melkveehouders en agribusiness in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland, Noordelijk- Overijssel (tot aan de lijn Zwolle) en Noord-Holland (tot aan de lijn Haarlem-Amsterdam). Dit in een oplage van circa 9.000 exemplaren, met een erg hoge dekkingsgraad en komt dus direct bij de doelgroep.

Jaarlijks wordt in juni de Dag van Melk van het Noorden georganiseerd. En tweejaarlijks, in december, wordt een gezamenlijk Melk van het Noorden-Plein gevormd op de landbouwbeurs in Leeuwarden. Aangesloten partners binnen het concept krijgen voorrang om ook aan te sluiten bij deze activiteiten.

Magazine bekijken

Bekijk hieronder de laatste 3 uitgaven van Melk van het Noorden.

Vormgeving
Deze magazines zijn vormgegeven door Houssam Diab van HD Creativity (hdiab.creativity@gmail.com)